تامین اعتبار پل اسفندقه و جاده باغ برج

مسلم مروجی فرد گفت: تامین اعتبار پل اسفندقه و جاده باغ برج در جلسه با ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسلم مروجی فرد» از برگزاری نشست ویدئو کنفرانسی با مدیر زیرساخت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، خبر داد و گفت: در این نشست حل مشکلات زیرساخت و کمک به توسعه معادن و صنایع معدنی در منطقه تشکیل و پیرامون مشکلات مربوط به تامین اعتبار جاده باغ برج و نیز اصلاح پل فلزی اسفندقه بحث و موارد کارشناسی در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.


رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: موضوع مورد بحث در مورد پل فلزی اسفندقه برای افزایش میزان تحمل بار این پل است زیرا متاسفانه برای حمل مواد معدنی معادن این منطقه مناسب نمی باشد.


وی بیان کرد: سال گذشته دیو دیده مسئول زیرساخت سازمان ایمیدرو و کارشناسان این سازمان از منطقه جنوب کرمان بازدید و با پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار کرمان، نمایندگان مردم  جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و این سازمان، مقرر شد 50 درصد اعتبار اصلاح پل فلزی اسفندقه توسط ایمیدرو به عنوان بازوی اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت و 50 درصد مابقی نیز توسط اداره کل راهداری جنوب تامین شود.


مروجی فرد خاطرنشان کرد: در خصوص احداث جاده در منطقه باغ برج نیز مقرر شد 30 درصد اعتبار توسط اداره کل راهداری جنوب کرمان و مابقی اعتبار نیز توسط سازمان ایمیدرو به عنوان بازوی اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت تأمین شود.



رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: در این جلسه نیز مقرر شد گروه مشاور انتخاب و ظرف 3 ماه جزئیات انجام طرح مشخص و اجرای این طرح ها عملیاتی شود.


شایان ذکر است؛ در این نشست ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه معاون امور معادن سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان و نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راهداری شمال استان کرمان شرکت کردند.

کد خبر 1045174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha