فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن در کردستان اعلام شد

رستمی گفت: فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن کریم که توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود، در کردستان اعلام شد.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد و «ناشران، مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی» می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام در این نمایشگاه مجازی نیز در کردستان منتشر شده است، افزود: ناشران، موسسات و مراکز قرآنی استان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه مجازی از امروز تا 27 فروردین ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: ملاک ثبت‌نام و عرضه کتاب در این نمایشگاه، داشتن عناوین کتاب چاپ شده از آغاز سال ۱۳۹۲ تا اسفند ماه ۱۳۹۹ است و ناشران موظف به فروش کتاب با ۲۰ درصد تخفیف هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: این نمایشگاه مجازی از تاریخ ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری (۱۸ تا ۲۸ ماه مبارک رمضان) برگزار می‌شود.

 

رستمی در پایان گفت: ثبت‌نام در بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی اینترنتی www.register.tibf.ir بوده است، افزود: علاقه‌مندان برای دریافت فرم ثبت‌نام جهت شرکت در نمایشگاه مجازی قرآن کریم به آدرس www.qia.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1045208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha