توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در کرمانشاه

هزار خانی، گفت: به مناسبت ماه رمضان توزیع شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان آغاز شد که سه هزار بسته آن در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : توزیع بسته های معیشتی از ابتدای ماه رمضان تا  آخر ماه مبارک در مناسبت‌های مختلف همچون سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شب‌های قدر در سطح استان ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان ۷۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع خواهد شد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اقلام بسته‌های معیشتی ، افزود: اقلام بسته های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن و رب گوجه فرنگی  و ارزش هر کدام از این بسته‌ها حدود ۴۰۰ هزار تومان است که از طریق پایگاه‌های مقاومت، مساجد، گروه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع می شود.

 

هزارخانی  تصریح کرد: بسته‌های معیشتی توسط مجموعه‌های سپاه، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد  تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا  که قبلا شناسایی شده اند قرار می گیرد .

 

وی گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون در چندین مرحله کمک های مومنانه بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا و در مناطق حاشیه نشین توزیع شده و تا پایان کرونا در کنار مردم خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد نیازمندی در استان باقی نماند.

کد خبر 1045221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha