شناسایی و ثبت درخواست ۳۴۰ متقاضی فرزندخواندگی در استان فارس

کشفی نژاد گفت: با شناسایی و ثبت درخواست ۳۴۰ متقاضی فرزندخواندگی در استان توسط بهزیستی فارس، ۷۸ فرزند در سال گذشته صاحب خانواده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) با اشاره به اقدامات بهزیستی فارس در سال قبل در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: راه اندازی 186 مرکز مثبت زندگی با هدف خدمات دهی به مددجویان بهزیستی در فارس از این اقدامات بوده است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: بهزیستی فارس سال گذشته ۱۱۷  میلیارد تومان تسهیلات با سود اندک برای اشتغال افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار اختصاص داد و بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک هزینه بیمه های خویش فرمایی و کارفرمایی به افراد دارای معلولیت و نیازمندان پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: رونمایی از نخستین نشریه تخصصی اداره کل بهزیستی فارس در آذر 99 گام موثری در اطلاع رسانی و آموزش بود و دانست و بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس تعلق گرفت.

کشفی نژاد با اشاره به تکمیل طرح «پازل همدلی» بیان کرد: در این طرح با حمایت خیرین برای 9 هزار و 500 دانش آموز نیازمند لوازم التحریر تهیه شد.

مدیرکل بهزیستی فارس ادامه داد: راه اندازی سامانه «دیده بان» به شماره تلفن 1482 به عنوان سامانه نظارت مردمی بر عملکرد سازمان بهزیستی از دیگر اقدامت سال گذشته بود و کمک هزینه های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا به مراکز اقامتی و شبانه ‌روزی تحت نظارت در سه ماه متوالی به ازای هر نفر پنج میلیون ریال پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «نوای توانا» گفت: این جشنواره نیز  با هدف استعدادیابی هنرمندان دارای معلولیت در استان فارس توسط بهزیستی استان برگزار شد.

کشفی نژاد از شناسایی و ثبت درخواست ۳۴۰ متقاضی فرزندخواندگی در استان فارس خبر داد و بیان کرد: با بررسی این درخواست ها ، 78 فرزند در سال گذشته صاحب خانواده شدند.

کد خبر 1045248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha