مقابله با ویروس کرونا توسط اعضای جمعیت هلال احمر شیراز با اجرای طرح «آمران سلامت»

درویشی گفت: طرح «آمران سلامت» توسط اعضای جمعیت هلال احمر شیراز با هدف مقابله با ویروس کرونا در نقاط پرتردد شیراز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) با اشاره به ادامه اجرای طرح «آمران سلامت» توسط اعضای جمعیت هلال احمر شیراز در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: این طرح با هدف مقابله با ویروس کرونا در نقاط پرتردد شیراز اجرا می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس ادامه داد: اجرای طرح تذکر لسانی در مراکز پرتردد شهر شیراز و در صورت نیاز اهدای ماسک رایگان به مردم توسط ستاد استانی مديريت كرونا به عهده جمعیت هلال احمر فارس گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر فارس همگام با مدافعان سلامت در مبارزه با شیوع کرونا اقدامات موثر انجام داده است و طرح «آمران سلامت» یکی از این اقدامات قابل توجه است.

درویشی ادامه داد: در این طرح اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر درباره رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به مردم تذکر لسانی می دهند تا از بی توجهی به شیوع ویروس کاسته شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس تصریح کرد: حفظ فاصله اجتماعی و هشدار در مورد رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی در این طرح اجرا می شود.

کد خبر 1045257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha