بررسی صلاحیت های هیئت اجرایی رابطه مستقیم با اعتماد مردم دارد

موسوی زاده با اشاره به اینکه رسانه های انقلابی استان در کنار هیئت نظارت و هیئت اجرایی در امر انتخابات هستند گفت: بررسی صلاحیت ها هیئت اجرایی رابطه مستقیم با اعتماد مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز « موسوی زاده» در جمع خبرنگاران گفت: رسانه های انقلابی استان در کنار هیئت نظارت و هیئت اجرایی در امر انتخابات هستند. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: بررسی صلاحیت ها هیئت اجرایی رابطه مستقیم با اعتماد مردم دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه های در جریان سازی و مشارکت افزایی مردم در انتخابات بیان کرد: هیات اجرایی نباید به هیچ عنوان نظرات گروه ها و افراد خاص را در امور اجرایی دخالت دهد و در موضع گیری و تصمیم گیری های خود جهت دار نظر دهد.
 

وی ادامه داد: هیئت های اجرایی و هیئت نظارت امروز مسئولیت سنگینی دارند و امانت مردم دست آنها است و باید در مقابل فشارها مقاوم باشند؛ رسانه های انقلابی نیز در حمایت آن ها ایستاده اند تا متخلفین نتوانند به شورای شهر و روستا راه پیدا کنند.

 

موسوی زاده در پایان ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی دستگاه های چهارگانه، اعضای هیئت اجرایی و اعضای هیئت نظارت از آنها خواست تا  کاملا شفاف و دقیق به امور اجرایی وارد شوند و اجازه هیچ گونه بروز ایراد و مشکلی را در برگزاری روند انتخابات ندهند.

 

 

کد خبر 1045263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha