اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» با توزیع ۱۳۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان جهرم

احمدی جابری از اجرای چهارمین مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه و توزیع یک هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی میان خانواده های محروم و کم بضاعت شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی جابری»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) در آیین مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» که به منظور حمایت و کمک به خانواده های کم بضاعت و محروم شهرستان جهرم به اجرا در آمده است، گفت: بسیجیان شهرستان جهرم از ابتدای شیوع بیماری کرونا در راستای خدمت به مردم و محرومان پای کار بوده اند.
 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: در اولین مرحله از بخش چهارم رزمایش «کمک مومنانه» به همت بسیجیان، سپاه فجر استان فارس و خیران و نیکوکاران جهرمی تعداد یک هزار و 350 بسته معیشتی تهیه شده است.

 

وی بیان کرد: این بسته ها شامل مواد غذایی، مواد بهداشتی، کیف و لوازم التحریر ویژه دانش آموزان بوده است.

 

احمدی جابری با اشاره به اینکه در مجموع 230 میلیون تومان برای تهیه بسته ها هزینه شده است، عنوان کرد:  بسته های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، شکر، قند، رب گوجه، ماکارونی و ... است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سه اصل نظارت، مراقبت و حمایت در طرح «شهید سلیمانی» که به همت بسیجیان در حال اجرا است، عنوان کرد: در روزهای گذشته تعداد سه هزار نفر از اهالی بلوار رهبری درراستای این طرح مورد پایش قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با استفاده از 2 اکیپ سیار انجام شد، خاطرنشان کرد: در این پایش 12 نفر بیمار مثبت کرونایی شناسایی شدند.

 

احمدی جابری عنوان کرد: بخشی از اقلام بسته های معیشتی در این مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» میان بیماران کرونایی در قرنطینه توزیع می شود.

کد خبر 1045268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha