فعالیت ۱۸۰ طلبه در فعالیت های تبلیغی و جهادی قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز

حجت الاسلام حدائق گفت: قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز با هدف استفاده از تمامی ظرفیت های طلاب و روحانیون ایجاد شده و ۱۸۰ طلبه در فعالیت های تبلیغی و جهادی این قرارگاه فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) در گردهمایی ائمه جماعات قرارگاه «عمار» شاغل در ادارات، مراکز، مساجد و حسینیه ها در مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز گفت: این گردهمایی به عنوان نخستین گردهمایی طلاب قرارگاه «عمار» در سال 1400 است که با محوریت تبلیغ در ماه مبارک رمضان و فعالیت طلاب به منظور تبلیغ پذیرش حداکثری طلاب جدید الورود مدارس علمیه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: قرارگاه «عمار» با هدف استفاده از تمامی ظرفیت های طلاب و روحانیون ایجاد شده است و طلاب این قرارگاه در عرصه های جهادی، تبلیغی، فرهنگی در کانون های فرهنگی مساجد، تبلیغ های هفتگی ،تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی معابر، تغسیل وتدفین اموات کرونایی، همیار بیمار و فعالیت های جهادی فعالیت مستمری داشته اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 180 نفر از طلاب در فعالیت های تبلیغی و جهادی این قرارگاه در زمینه های مورد علاقه خود فعالیت می کنند.

حجت الاسلام حدائق اعلام کرد: 80 نفر از مبلغین این قرارگاه در مساجد و کانون های فرهنگی تحت پوشش با همت خیرین سه بسته تهیه و در میان نیازمندان همان مناطق توزیع کرده اند.

وی ادامه داد: قرار دادن 500 میلیون تومان وام قرض الحسنه در اختیار نیازمندان، برپایی 60 ایستگاه صلواتی و توزیع 20 هزار قرص نان، اعزام طلاب طی 2 مرحله به منطقه زلزله زده سی سخت، توزیع  سه هزار بسته فرهنگی و گل های زینتی با پیام های مهدوی به مناسبت میلاد امام زمان (عج)، فعالیت 15 نفر از طلاب در بخش های تغسیل اموات کرونایی، تدفین و همیار بیمار و ... از فعالیت های طلاب قرارگاه «عمار» در سه ماه اخیر است.

خاطرنشان می شود در پایان این گردهمایی، مراسم تودیع و معارفه چهار تن از معاونین مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز نیز برگزار و احکام جداگانه یک ساله قرارگاه «عمار» نیز به معاونین مربوط اعطا شد.

کد خبر 1045304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha