اتصال بیش از ۱۶۰ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار استان فارس به شبکه ملی اطلاعات

سهرابی گفت: بیش از ۱۶۰ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار استان فارس به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد که گام بزرگی در کاهش شکاف دیجیتالی در مناطق کم برخوردار استان فارس به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) از ارتقای یکصد سایت روستایی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: روستایی تا پایان اردیبهشت دسترسی به اینترنت پرسرعت با ارتقای یکصد سایت روستایی محقق خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: گفت: این اقدام 27 اردیبهشت و همزمان با روز ارتباطات با هدف بهبود پوشش اینترنت و اتصال روستاهای دارای بیش از 20 خانوار فارس به شبکه ملی اطلاعات انجام خواهد شد و یکصد سایت موجود تلفن همراه در استان  به نسل سوم و چهارم ارتقا می یابند.

وی تصریح کرد: اعتبار راه اندازی این سایت ها از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است و بیش از 160 روستای دارای بیش از 20 خانوار استان فارس به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد که گام بزرگی در کاهش شکاف دیجیتالی در مناطق کم برخوردار استان فارس به شمار می رود.

کد خبر 1045326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha