بانک ها در وصول مطالبات بازاریان تا پایان ماه رمضان مساعدت کنند

میرغضنفری از روسای بانک هایی که با بازاریان همکاری می کنند خواست در خصوص دیرکرد اقساط بازاریان و چک های برگشتی تا پایان ماه رمضان مساعدت لازم را با کسبه شهر انزلی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» دوشنبه( ۲۳ فروردین) در جلسه ستاد کرونا شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال مقصر نباشید چون هیچ عایداتی برای مردم ندارد واقعیت موضوع شرایطی است که با آن دست به گریبانیم، وضعیت موجود با نظر متقن پزشکان باید با همراهی مردم و مسئولان برطرف شود.

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: اگر تمام بازار تعطیل شود اما رفت و آمد ها ادامه داشته باشد و مردم پروتکل ها را رعایت نکنند پروسه شیوع ویروس کرونا قطع نخواهد شد.

 


وی با عذر خواهی از وضعیت به وجود آمده و تشکر از مردم به جهت صبری که از خود در شرایط موجود نشان می دهند اولویت حاکمیت را حفظ سلامت و جان مردم دانست.

 


وی افزود: گرچه درخصوص قرنطینه ها تاب آوری مردم به جایی رسیده بود که نیاز به انجام برخی اقدامات ضروری احساس می شد اما هزینه ای که پرداخت شد، بسیار سنگین بود.

 


میرغضنفری با اشاره به اعلام وزیر بهداشت که هفته آینده را هفته سیاه نامیدند خاطرنشان ساخت: امروز بار سنگینی برعهده کادر بهداشت و درمان است و جنگی که برای حفظ سلامت آغاز شده، فرسایشی و خسته کننده خواهد بود.

 


وی تصریح کرد: همه مشکلات ناشی از سفرهای نوروزی نبوده بلکه خریدهای غیرضروری روزهای پایان سال و دید و بازدیدها در گسترش ویروس موثر بودند.

 


فرماندار انزلی تاکید کرد: اگر انتظار داریم بازار تعطیل شود شهروندان نیز باید رعایت کنند و از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

 


وی با اشاره به راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی و نگهداری از بیماران کرونایی که شرایط حادتری ندارند در بیمارستان نیروی دریایی، اضافه کرد: کلیه ماشین های غیر بومی تحت هر شرایطی نباید به شهر وارد شوند.

 


فرماندار انزلی فعالیت مجموعه های ورزشی و استخرها را ممنوع اعلام کرد و از برخورد شدید با متخلفان خبرداد و اضافه کرد: ماه مبارک‌ رمضان فرصت خوبی برای اعمال محدودیت هاست تا مردم مراعات بیشتری در ترددها داشته باشند.

 

میرغضنفری از روسای بانکهایی که با بازاریان همکاری می کنند خواست در خصوص دیرکرد اقساط بازاریان و چک های برگشتی تا پایان ماه رمضان مساعدت لازم را با کسبه شهر انزلی داشته باشند. 

 


وی خطاب به فعالان فضای مجازی گفت: هم افزایی لازم را با ستاد کرونا شهرستان داشته باشند و تذکر فرماندار به مدیران اجرایی را به منزله اختلاف بین مدیران تلقی نکنند. سلامت مردم به خطر افتاده و باید بکوشیم آنرا کنترل کنیم و این امر جز با همراهی مردم بافرهنگ انزلی امکانپذیر نخواهد بود. 

کد خبر 1045344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha