ثبت نام ۲۴۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای در بندر ماهشهر

بندری از ثبت‌نام ۲۴۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۴۲ نفر آقا و پنج نفر خانم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «فریدون بندری» عصر امروز (دوشنبه ۲۳ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نام‌نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در این شهرستان همزمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۲ فروردین انجام شد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر افزود: در مهلت قانونی اعلام شده، در مجموع ۲۴۷ نفر در این انتخابات نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۴۲ نفر آقا و پنج نفر خانم هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: ۵۳ درصد از مجموع ثبت‌نام کنندگان به صورت غیرحضوری و ۴۷ درصد به صورت حضوری نام‌نویسی و ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: از ۶۷ روستای بخش مرکزی شهرستان بندر ماهشهر، ۳۵ روستا دارای شورای اسلامی است و انتخابات شورا در این روستاها برگزار می‌شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۲۸ خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1045347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha