پروژه احداث استودیوی صدابرداری حوزه هنری مازندران کلید خورد

مهدی معصومی از آغاز بکار مراحل ساخت و تجهیز استودیوی صدابرداری و موسیقی حوزه هنری مازندران خبر داد و گفت: این استودیو با صرف هزینه ای بالغ بر۳۰۰میلیون تومان در بازه زمانی ۲ماه تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهدی معصومی گرجی» امروزدوشنبه( 23 فروردین) در آئین آغاز بکار  مراحل ساخت و تجهیز استودیوی صدابرداری و موسیقی حوزه هنری مازندران در طبقه زیرین این مرکز که با حضور «عباسعلی رضایی» فرماندار شهرستان ساری همراه بوده، ضمن قدردانی از حمایت و پیگیری های این مقام مسئول و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد: با توجه به تولیدات صوتی حوزه هنری مازندران در زمینه های مختلف از جمله موسیقی، کتاب های صوتی و... وجود چنین استودیویی باعث صرفه جویی در هزینه های فنی شده و امکان انجام کارهای بیشتر را فراهم می آورد.

رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به گستره تولیدات و محتوا در فضای مجازی و استقبال کاربران از این امکان، نقش استودیو را در تولید انواع آثارصوتی از جمله: کتاب صوتی، نمایش های رادیویی، آثار موسیقایی، معرفی کتابها و محصولات فرهنگی هنری، پادکست های ادبی و... حائز اهمیت خواند.

 

معصومی گرجی با اشاره به صرف مبلغی بالغ بر 300 میلیون تومان برای این پروژه خاطرنشان کرد: با وجود این امکان شرایط حمایت و همکاری بیشتری با هنرمندان رشته های مختلف در حوزه هنری مازندران ایجاد خواهد شد.

 

وی بیان کرد: مقرر شده در یک بازه زمانی تقریبا 2 ماهه این مکان با تجهیزاتی که پیشتر خریداری شده ضمن تجهیز لوازم فنی، به بهره برداری برسد.

کد خبر 1045372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha