کشف محموله ۵ تُنی مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف و توقیف محموله ۵ تُن و۷۹۰ کیلوگرمی مرغ زنده قاچاق خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ «علی اصغر محمدی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ماموران کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در بررسی مدارک راننده مشخص شد، وی فاقد مجور حمل بار و مجوز دامپزشکی است و این محموله خارج از شبکه توزیع بارگیری شده بود، بر همین اساس بلافاصله نسبت به توقیف خودرو و جلوگیری از خروج آن اقدام شد.

 

سرهنگ محمدی ادامه داد: در این عملیات ۵ تُن و ۷۹۰ کیلوگرم مرغ زنده به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط و با هماهنگی با مراجع ذی صلاح به منظور کشتار به کشتارگاه شهرستان کاشان تحویل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: شهروندان با گزارش به موقع اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز، پلیس را در برخورد قاطع و قانونی و به موقع با افراد سود جو همراهی کنند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت،  در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است./

کد خبر 1045403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha