بهره مندی بیش از ۳ هزار خانوار از سبد حمایتی در طرح عیدانه

جعفرزاده گفت: ۳ هزار و ۵۰۸ خانوار نیازمند و کم برخوردار از سبد حمایتی در طرح عیدانه جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بهره مند شده اند .

«امیر جعفرزاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر مبلغ ۷ میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۴۰ هزار ریال کمک های غیر نقدی خود را جهت کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار به این جمعیت اهدا کرده اند«

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی با بیان اینکه یک هزار و ۲۶۴ سبد حمایتی در قالب طرح عیدانه به ارزش ۷ میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۴۰ هزار ریال توزیع شده است، افزود: این سبد ها شامل ، ۵۷۴ سبد غذایی، ۷۰ دست لباس بچه گانه و زنانه، ۴۵۰ جفت کفش زنانه و بچه گانه، ۳۰ بسته ندشت افزار و ۱۴ دستگاه تبلت به این خانواده ها اهدا شد.

وی گفت: در این طرح ۲۸۰ داوطلب از جمله؛ اعضا و داوطلبان مشارکت کننده،پرسنل جمعیت،سازمانهای و نهادهای دولتی،شرکت ها و کارخانجات خصوصی، سازمانها و نهادی های مردمی ما را همراهی کردند.

این مسئول افزود: این سازمان برای ایجاد حس نوعدوستی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه در هر جایی كه نیاز به كمك باشد آماده به خدمت و انجام فعالیتهای بشر دوستانه است.

جعفرزاده با قدردانی از همه افراد خیر و نیكوكار از آنان خواست تا با عضویت در هلال احمر بتوانند بصورت گسترده تر در كارهای انسان دوستانه و خیرخواهانه مشاركت كنند و به افراد نیازمند و مستحق یاری رسانند.

وی افزود: افراد علاقه مند می توانند برای عضویت در داوطلبان جمعیت هلال احمر به شعب جمعیت هلال احمر و یا به خانه های داوطلب شهری، روستای و محلات مراجعه كنند.

 

کد خبر 1045440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha