مسابقه کتابخوانی«ارج نامه انسان» در کرمان برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «ارج نامه انسان» سلسله گفتارهای امام موسی صدر، به همت هیئت رایت المهدی کرمان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از برگزاری مسابقه کتابخوانی «ارج نامه انسان» مجموعه گفتارهای امام موسی صدر برای رشد و تعالی روابط انسانی خبر داد که توسط هیئت رایت المهدی کرمان برای ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

 

مسئول هیئت اندیشه ورز هیئت رایت المهدی کرمان با اشاره به اینکه انسانیت مقدم بر اسلامیت است و از این جهت نوع روابط انسانی اهمیت بسیاری دارد که امام موسی صدر در این کتاب به آن می پردازد؛ افزود: دیدگاه امام موسی صدر همان دیدگاه امامین انقلاب و اسلام ناب محمدی است.

 

وی در توضیح بیشتر راجع به نوع روابط انسانی خاطرنشان کرد: دوگانه حق و باطل در قرآن دوگانه استضعاف و استکبار است نه دوگانه شیعه و سنی و یا حتی اسلام و کفر؛ تا آنجا که امام راحل معتقد است اگر کافری در آن سر دنیا مورد ظلم واقع شود او حزب الله است.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اگر نگاه ما به نوع روابط انسانی اصلاح شود، دیگر اصولگرا و اصلاح طلب و... معنی ندارد و نظرات دیگران برای ما قابل تحمل خواهد بود در حالیکه امروزه به جنبه های انسانی توجه نمی شود.

 

وی علت انتخاب کتاب ارج نامه انسان برای مسابقه کتابخوانی را تلاش برای رسیدن به وحدت اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و... دانست زیرا همه باید در برابر دشمن بزرگ با هم متحد شوند.

 

مسئول هیئت اندیشه ورز هیئت رایت المهدی کرمان جامعه هدف این مسابقه را جهادگران، طلاب، فضای نخبگانی دانشجویان، خادم الشهداء و عموم خواند که علاقه مندان برای شرکت در مسابقه و دریافت کتاب می توانند با شماره  ۰۹۳۳۶۶۵۴۶۵۶ تماس بگیرند.

 

زمان برگزاری این مسابقه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و جوایز آن برای نفر اول، سفرهای زیارتی عتبات عالیات؛ نفر دوم، مشهد مقدس و نفرات سوم و چهارم جوایز نقدی اعلام شده است.

کد خبر 1045451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha