پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین کانون های منتخب توزیع شد

مظاهری گفت: پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی همزمان با ماه شعبان المعظم با هدف کمک به نیازمندان با محوریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا ‌شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرکرد «محمدرضا مظاهری» در آیین توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی که در مجتمع فرهنگی هنری مهر برگزار شد،‌ اظهار داشت: این بسته های گوشت متبرک قربانی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های گوشت قربانی با مساعدت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم و تهیه شده است.

 

وی ابراز کرد: این بسته های گوشت یک و نیم کیلویی در ۳۷ نقطه چهارمحال و بختیاری بین نیازمندانی که از قبل توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد شناسایی شده اند توزبع می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ نوع دوستی، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اجرای پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان است.

 

وی ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه و پسندیده موسسه حضرت خدیجه (س) نسبت به دستگیری از نیازمندان عنوان کرد: اجرای این اقدام در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون توانسته است بارقه های امید را بین نیازمندان افزایش داده و بازخورد اجرای این طرح از طریق پیامک های ارسالی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و مصاحبه های مرتبط بر این موضوع صحه گذاشته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی در ماه شعبانیه صورت گرفت و مراحل بعد در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

کد خبر 1045523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha