اعلام برنامه های بقاع متبرکه در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام فائزی از برگزاری طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: عمده فعالیت‌های بقاع در ماه مبارک امسال به صورت مجازی بوده و شامل تجمعات نمی‌شود.

«حجت الاسلام فائز فائزی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: رزمایش سراسر ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان با هدف توزیع بسته های معیشتی که شامل سبد غذایی هستند در بقاع متبرکه خوزستان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: برنامه جزءخوانی، ترتیل خوانی همراه با برگزاری جلسات تفسیر قرآن در بقاع متبرکه برگزار می شود که این مراسم به صورت زنده از شبکه های اجتماعی پخش می شود.

 

وی با بیان اینکه 110 گروه فعال از طلاب حوزه و مبلغان دینی در شبکه های مجازی در ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند داشت تصریح کرذ: وسعت مخاطبان این گروه ها بیش از یکصد هزار نفر است که در این گروه های مجازی محتواهایی با موضوع ماه مبارک رمضان تولید خواهد شد.

 

حجت الاسلام فائزی از برگزاری ویژه برنامه های نیمه رمضان به صورت کاروان شادی خبر داد و اضافه کرد: همه بقاع متبرکه خوزستان مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) را به صورت کاروان شادی برگزار و علاوه بر این مسابقات معارف قرآن کریم نیز در ماه مبارک رمضان توسط مرکز افق بقاع متبرکه به صورت مجازی اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه عمده فعالیت های بقاع در ماه مبارک امسال مشمول تجمع نمی شود ادامه داد: سفره های افطاری ساده از دیگر برنامه های بقاع متبرکه است که در طول ماه مبارک رمضان در بقاع توزیع می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در پایان به ویژه برنامه تبرکات مهدی اشاره کرد و یاد آور شد: این طرح همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) در سراسر بقاع متبرکه خوزستان برگزار شد که در این طرح چهار هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی سه میلیون ریال میان نیازمندان  توزیع شد.

 

کد خبر 1045527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha