برگزاری جمع خوانی قرآن کریم با تعداد محدود در امامزاده عبدالله همدان

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح جمع خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان با جمعیت کم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام «رضا حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح جمع خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان با جمعیت کم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار و برنامه ضبط شده آن از صدا و سیمای مرکز همدان پخش خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: در این طرح ضیافت الهی که از روز 25 فروردین آغاز و تا 24 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت روزانه بخشی از قرآن در یک برهه زمانی کوتاه تلاوت خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به قرمز شدن وضعیت همدان از منظر شیوع کرونا بقاع متبرکه تعطیل هستند و تنها صحن برخی امامزادگان همدان مثل امامزاده عبدالله ، شاهزاده حسین (ع)، امامزاده یحیی(ع) و امامزاده عبدالله ملایر به صورت محدود باز هستند.

 

حجت الاسلام زین العابدینی افزود: برنامه ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن نیز به صورت ضبط شده از سال های قبل از طریق صدا و سیما مرکز همدان پخش خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا برگزاری مراسم تجمعی در بقاع متبرکه استان همدان ممنوع است.

کد خبر 1045537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha