برگزاری مسابقه قرآنی ۳۰ شب ۳۰ سوال همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون روستای اخلاص تویسرکان

فریدونی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی «روضات الجنه» برگرفته از آیات قرآن کریم ۳۰ شب ۳۰ سوال با همت کانون اخلاص در روستای ولاشگرد تویسرکان برگزار می شود.

«طیبه فریدونی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی و هنری اخلاص روستای ولاشگرد در شهرستان تویسرکان هر ساله همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی مختلفی برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اخلاص روستای ولاشگرد در شهرستان تویسرکان افزود: برگزاری مسابقه قرآنی با عنوان «روضات الجنه»  در قالب 30 شب 30 سوال برگرفته از جزء های خوانده شده در هر روز ماه مبارک رمضان در کانال مجازی کانون برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: مسابقه تهیه کلیپ های قرآنی از سوره های کوچک قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار و به بهترین کلیپ ارسالی جایزه اهدا می شود.

 

وی اظهار داشت: بار گزاری ادعیه ماه مبارک رمضان به صورت روزانه در کانال مجازی کانون ، ارائه روایات و احادیث در مورد ماه مبارک رمضان، ساعتی با شهدا در قالب بار گزاری وصیت نامه شهدا از دیگر برنامه های است که در کانال مجازی کاانون اخلاص بار گزاری می شود.

 

فریدونی گفت: غنی کردن اوقات فراغت جوانان، ترویج آموزه های ناب دینی و اسلامی  از اهداف برنامه های کانون فرهنگی و هنری اخلاص روستای ولاشگرد در شهرستان تویسرکان است.

 

کد خبر 1045554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha