رمضان هدیه خداوند به مردم برای رسیدن به قرب الهی است

آیت الله علما ، گفت: این ماه برکات زیادی دارد و خداوند برای رسیدن مردم به قرب الهی رمضان را به آنها هدیه داده است.

آیت الله مصطفی علما  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مردم باید نهایت استفاده را از ماه مبارک رمضان نمایند و در این ماه به کمک همنوعان خود بشتابند تا ره توشه ای برای آخرت خود ذخیره کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویورس کرونا و وضعیت قرمز حاکم در استان دورهمی های افطار تعطیل است و بهتر از مردم خیر با تهیه بسته های معیشتی برای نیازمند سفره های افطار خود را برپا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: مردم مؤمن کرمانشاه از دیر باز نسبت به شعائر دین احساس مسئولیت می کردند و در آستانه ماه رمضان  فضای شهر و استان را عوض می کردند و ما نباید به بی تفاوتی برخی از مسئولان نسبت به اجرای برنامه های ماه رمضان  در استان بی تفاوت باشیم.

 

 آیت الله علماء تصریح کرد: در ماه میهمانی خدا علاوه بر تقرب انسان به خداوند، رفتار و برخورد حسنه با مخلوقات خداوند نیز اجر و پاداش بسیاری دارد که رفتار کریمه با مردم و افطاری دادن از جمله آن است.

 

وی در پایان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مهم بوده که خداوند برای بندگان و مومنان قرار داده تا از این فرصت برای نزدیکی به خداوند متعال بهره ببرند و کسی که نتواند بهره درستی از این فرصت ببرد نادم و پشیمان خواهد شد پس باید ازاین فرصت کمال استفاده را ببریم.

کد خبر 1045752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha