مدارس حوزه های علمیه خواهر زنجان ظرفیت جذب ۱۸۰ طلبه خواهر در سال تحصیلی جدید را دارد

صالحی، ظرفیت جذب طلبه خواهر برای سال تحصیلی جدید را ۱۸۰ نفر عنوان کرد و گفت: در مدرسه حضرت خدیجه کبری(س) زنجان، الزهرا(س) هیدج و زینب کبری(س) ماهنشان ۵۰ نفر ظرفیت پذیرش خوابگاهی نیز پیش بینی شده است.

معاون آموزشی مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۱۰ طلبه در مدارس و حوزه‌های علمیه خواهران این استان مشغول تحصیل هستند، گفت: ثبت نام برای پذیرش طلبه در هشت واحد آموزشی استان آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

 

زینب صالحی با اشاره به اینکه ثبت نام برای جذب طلبه در سطح ۲ در حال انجام است ادامه داد: ظرفیت جذب طلبه در مدرسه فاطمیه ابهر ۲۵ نفر، مدرسه حضرت معصومه(س) خرمدره ۲۵ نفر، مدرسه الزهرا(س) زنجان ۳۰ نفر، مدرسه حضرت خدیجه(س) زنجان ۳۰ نفر، مدرسه حضرت معصومه(س) قیدار ۲۵ نفر، مدرسه الزهرا(س) هیدج ۲۵ نفر و مدرسه زینب کبری(س) ماهنشان ۲۰ نفر است.

 

وی ظرفیت جذب طلبه خواهر برای سال تحصیلی جدید را ۱۸۰ نفر عنوان کرد و گفت: در مدرسه حضرت خدیجه کبری(س) زنجان، الزهرا(س) هیدج و زینب کبری(س) ماهنشان۵۰ نفر ظرفیت پذیرش خوابگاهی نیز پیش بینی شده است.

 

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان خاطرنشان کرد: از سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، آموزش‌های مجازی جایگزین آموزش حضوری در حوزه‌های علمیه خواهران استان شده است.

 

به گفته صالحی، در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از اساتید حوزه‌های خواهران در استان از دانش آموختگان همین مدارس هستند.

 

 ثبت نام حوزه علمیه خواهران زنجان به دو صورت اینترنتی و حضوری تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده در استان زنجان ادامه دارد و علاقه‌مندان برای حضور در آزمون سطح دو حوزه با مدرک دیپلم با سن ۴۰ سال به بالا و یا مدرک پایه هشتم و ۱۷ سال می‌توانند ثبت نام کنند که آزمون این مقطع ۲۵ تیر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1045846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha