برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج

پنجمین دوره مسابقات قرآنی جلسات شهر تهران به صورت آنلاین و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، فرهنگسرای قرآن برای حمایت از جلسات قرآنی و سنتی شهر تهران در نظر دارد تا پنجمین دوره مسابقات قرآن جلسات شهر تهران را به صورت مجازی در ماه مبارک رمضان و با استفاده از ابزار نوین در رشته قرائت قرآن کریم برگزار کند.

 

 به روز رسانی اطلاعات جلسات قرآنی به صورت جامع در فضای مجازی، شناسایی و تشویق استعداد های قرآنی، بهره گیری از توانمندی استادان قرآنی مناطق و محلات، حمایت و پشتیبانی از جلسات قرآنی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی سراج است.

 

با توجه به شیوع کووید ۱۹ و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات امسال به صورت برخط برگزار می شود. بنابراین علاقمندان می توانند برای ثبت نام در این مسابقات به پرتال فرهنگسرای قرآن به نشانی: quran.fahangsara.ir مراجعه کنند یا شماره تلفن 55781155 تماس بگیرند.

 

ثبت نام در این دوره از مسابقات سراج و ارسال آثار از ۲۵ فروردین ماه آغاز می شود و تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد. مرحله نهایی داوری مسابقات خواهران ۳خرداد ماه و داوری مسابقات برادران ۴ خرداد ماه برگزار می شود. 

 

اختتامیه  پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج  نیز دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 

قرعه های قرائت شرکت کنندگان زیر 16 سال شامل سوره لقمان آیه 11 تا 14 ، سوره روم آیه 42 تا 46 ، سوره روم آیه 27 تا 29 و بالای ۱۶ سال شامل سوره انفال آیه 24 تا 26 ، سوره توبه آیه 52 تا 54 ، سوره یونس آیه 56 تا 60 می باشد. انتخاب یکی از قرعه های قید شده در اختیار شرکت کنندگان است.

 

 

کد خبر 1045849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha