پخش ۲۳ ویژه برنامه طی ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای خراسان جنوبی

آیینه دار با بیان اینکه ۲۳ ویژه برنامه طی ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش می شود، گفت: صدا و سیمای استان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بحث ماندن در خانه به دنبال ایجاد فضای معنوی شاد و مفرح برای مخاطبان و بیان معنویات است.

«علیرضا آیینه دار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: صدا و سیمای خراسان جنوبی در ایام ماه مبارک رمضان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بحث ماندن در خانه به دنبال ایجاد فضای معنوی شاد و مفرح برای مخاطبان و بیان معنویات است.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه طی ایام ماه مبارک رمضان ۲۳ عنوان ویژه برنامه به روی آنتن می رود، افزود: تمامی ویژه برنامه های صدا و سیمای استان در ماه مبارک رمضان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تهیه شده اند و امیدواریم بتوانیم نظر مخاطبان را جذب کنیم.

 

وی به مهم ترین برنامه های سیمای استان ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه ویژه سحرگاهی تحت عنوان «نسیم رحمت» به صورت زنده از صحن و سرای امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس به روی آنتن سیمای خراسان جنوبی می رود.

 

آیینه دار در ادامه بیان کرد: برای زمان افطار نیز ویژه برنامه «ماه مهربانی» از سیمای استان پخش می شود که هفته اول ماه مبارک رمضان از شبکه سراسری شما نیز به روی آنتن می رود.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در خصوص بحث ترتیل خوانی قرآن کریم گفت: برنامه ترتیل خوانی و جزخوانی تحت عنوان گلشن وحی از امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس پخش می شود و برنامه تفسیر قرآن کریم نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه طی ماه رمضان مستندهایی با مضمون سنت ها و فرهنگ مردم استان در این ماه پخش می شود، افزود: برای شب های قدر برنامه های تحت عنوان «شب های آسمانی» به روی آنتن خواهد رفت و برای روز جهانی قدس نیز برنامه ای تحت عنوان «روز اسلام» تهیه می شود.

 

آیینه دار به برنامه های صدای خراسان جنوبی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برای سحرگاه برنامه ای تحت عنوان «نسیم سحر» و برای افطار ویژه برنامه «شهر یار» تهیه شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان برنامه قرآنی تحت عنوان «شمیم وحی» از صدای خراسان جنوبی پخش خواهد شد.

کد خبر 1045851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha