جمهوری اسلامی ایران باید به قدرت خودش متکی باشد، منتظر چراغ سبز غربی ها نیستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید به قدرت خودش متکی باشد، گفت: ما نباید منتظر چراغ سبز غربی ها باشیم.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدام اروپایی ها در تحریم برخی از مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتظار نداریم که آنها در گفتار و رفتارشان صادق باشند. هر جا مجالی برایشان به دست آمده است به ما خسارت وارد کرده اند. مبنای مذاکره بر اساس برد برد بوده است، جمهوری اسلامی ایران نیز برای برون رفت از این فشارهای بین المللی مذاکره را شروع کرد ولی متاسفانه طرف های مقابل نشان دادند که صداقت ندارند و به تعهداشان عمل نکردند، بدعهدی کردن و همچنین نیز به بدعهدی شان ادامه می دهند.

 

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما چاره ای نداریم جز اینکه به خودمان متکی باشیم قدرتمان را محکم کنیم و اقتصاد مقاومتی خودمان را تقویت کنیم. این همه منتظر چراغ سبز یا لبخند آنها نباشیم. آنها به هیچ وجه به دنبال تامین منافع جمهوری اسلامی ایران نیستند ما نیز البته انتظار نداریم منافع ما توسط آنها تامین شود.

 

وی تصریح کرد: ما در مذاکرات منطق داریم، حرف می زنیم، گفت و گو می کنیم اما به آنها اعتماد نداریم. باید عبرت بگریم که اعتماد نیز نکنیم و راه خودمان را با قوت و قدرت ادامه دهیم. برای اثبات حقانیت خودمان نیز حاضریم حرفهایمان را به جهان بزنیم. حرف های آنها دوگانه است. آنها نیز می خواهند در قالب مذاکرات قدرت هسته ای ما را کنترل و مدیریت کنند و از طرف دیگر به جنایت خودشان که رفتارهای غیر حقوقی و غیر عرفی در سطح  بین المللی است، ادامه دهند.

 

 

کد خبر 1045901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha