معضلات و ویژگی‌های فرهنگی در جامعه شهری و روستایی باید مورد بررسی قرار گیرد

امام جمعه شهر قاضی گفت: تلاش برای حذف سنت‌های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش‌های دینی، انقلاب اسلامی و فرهنگی در سطح بخش سملقان مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ حجت الاسلام «جواد شریعتی نژاد» امروز در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سملقان اظهارداشت: رمضان از بهترین ماه‌های سال است و خداوند امتیازات فراوانی برای آن قائل شده است.

 

امام جمعه شهر قاضی افزود: ماه مبارک رمضان هم برای انسان خیلی مفید است و هم برای جامعه، رمضان و قرآن یعنی هدایت انسان‌ها، این یک پیام نورانی است که انسان‌ها را با یک برنامه انسانی توصیه به صبر نموده است.

 

 وی بیان کرد: متاسفانه ما انسان‌ها و جامعه ما از مسیر دین فاصله گرفته ایم این ماه فرصت خوبی است با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم این ماه مبارک شرکت کنیم.

 

حجت الاسلام شریعتی نژاد تصریح کرد: بصیرت و عقل می گوید علیرغم فشارهای روحی و روانی و اقتصادی دشمن و تبلیغات دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات بر آحاد مردم انقلابی واجب است که به عنوان دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها و منویات انقلاب با سلاح رای به کاندیدای اصلح، تمام توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در طول سال اظهارداشت: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی باید ملموس و قابل اجرا باشد و اعضا فعالانه در جلسات شورا شرکت کنند.

 

کد خبر 1045907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha