کالاهای اساسی در خراسان شمالی تامین شده است

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان تامین شده که شامل گوشت قرمز منجمد، برنج هندی و شکر خانوار است.

«مهرداد داودزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: توزیع برنج هندی به میزان ۴۰۰ تُن در استان آغاز شده  و ۳۵۰ تُن شکر مصرف خانوار هم در حال عرضه است.

 


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: ۳۱ تُن گوشت قرمز منجمد هم در استان در حال توزیع است.

 


وی گفت: علاوه بر این اقلام، ۸۰۰ تُن روغن سهم خانوار و ۳۰۰ تُن روغن سهم مصرف صنف و صنعت در استان توزیع می شود.

 


وی افزود: علاوه بر این، از ذخیره استان، ۱۰ تُن برنج پاکستانی، ۳۰ تُن شکر، ۲۰ تُن روغن مصرف خانوار، ۲۰ تُن روغن مصرف صنف و صنعت و ۶۰ تُن قند مصرف خانوار در بازار استان در حال توزیع است.

 


داودزاده درباره توزیع گوشت مرغ مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده، روزانه ۶۰ تُن گوشت مرغ عرضه می شود.

 


وی با اشاره به اینکه نیاز استان به گوشت مرغ، روزانه ۴۰ تا ۴۵ تُن است، گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز در حال توزیع است.

 


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به اینکه بازار ماه مبارک رمضان رصد و بازرسی می شود، از شهروندان خواست تا شکایت های خود را با تماس با سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

 


 

کد خبر 1045966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha