امتحانات پایه دوازدهم‌ حضوری برگزار می‌شود

مودت گفت: امتحانات پایه دوازدهم به دلیل سراسری بودن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود، اما در سایر پایه‌ها بستگی به تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «کوروش مودت» امروز (چهارشنبه ۲۵ فروردین) در حاشیه نشست شورای آموز‌ش‌وپروش خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: این جلسه با چهار دستور کار با حضور استاندار خوزستان برگزار شد که برگزاری آیین تجلیل از معلمان در هفته معلم از مهمترین برنامه‌ها خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان اینکه آیین تجلیل از معلمان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود افزود: دیگر دستور کار جلسه موضوع پیش‌دبستانی‌ها و کودکان بازمانده از تحصیل بود که خوشبختانه مصوبات خوبی در این زمینه تصویب و مقرر شد از محل اعتبارات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری در این موضوعات هزینه‌های تامین شود.

 

وی با بیان اینکه استان خوزستان در بحث سواد آموزی اقدامات خوبی انجام داده است اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد با همکاری مخابرات و شهرداری‌ها، همکاری این دستگاه‌ها در زمینه شناسایی افراد بی‌سواد نقش مهمی دارد.

 

مودت در مورد امتحانات پایانی تصریح کرد: امتحانات پایه دوازدهم به دلیل سراسری بودن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود، اما در سایر پایه‌ها بستگی به تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

 

کد خبر 1045994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha