۲۰ پایگاه اجتماعی در کردستان فعالیت می‌کنند

مدیرکل سیاسی استانداری کردستان گفت: امسال ۲۰ پایگاه اجتماعی در شهرهای مریوان و سنندج فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراد جعفری در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به ایجاد پایگاه‌های اجتماعی در سطح استان اظهار کرد: این پایگاه‌ها سال گذشته براساس تفاهمنامه وزارت کشور با سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد و اداره‌کل تبلیغات استان کردستان براین اساس ۱۵ پایگاه را در سطح استان راه‌اندازی کرد.

 


وی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و پیگیری‌های تبلیغات اسلامی استان در برپایی و فعالیت پایگاه‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین افزود: امسال نیز این پایگاه‌ها در دو شهرستان سنندج و مریوان به تعداد ۲۰ پایگاه فعالیت خواهند داشت.

 


وی بیان کرد: ۱۷ مورد از این پایگاه‌ها در سنندج و سه مورد نیز در شهرستان مریوان دایر خواهد بود که گام ارزشمندی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق خواهد بود.

 


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان و سرپرست امور اجتماعی استانداری استان به برنامه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای حمایت از این پایگاه‌های اجتماعی پرداخت و اعلام کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، قرآنی، دینی، هنری و ورزشی، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، انجام مشاوره چهره به چهره، حمایت از کسب و کار زنان سرپرست خانوار و حمایت از ویژه برنامه‌های دینی، ملی، مذهبی در پایگاه‌های اجتماعی از برنامه‌های پیشنهادی است که در پایگاه‌های اجتماعی در مناطق بیست گانه باید پیگیری و دنبال شود.

 


جعفری اضافه کرد: برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی با اقشار تاثیرگذار در مناطق حاشیه‌ای و برگزاری سلسله نشست‌های کاهش آسیب‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای اجرا در پایگاه‌های اجتماعی خواهد بود.

کد خبر 1046007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha