اجرای قرائت جمعی قرآن کریم برای دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز به مناسبت ماه مبارک رمضان

بنیانی گفت: طرح قرائت جمعی و ختم قرآن کریم ویژه اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت مجازی و به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا بنیانی»، امروز (چهارشنبه 25 فروردین) از اجرای طرح قرائت جمعی و ختم قرآن کریم ویژه اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این طرح به صورت مجازی و به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

دبیر تشکل دانشجویی هیئت «‌الرضا (ع)» دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است و در این نهاد دانشجویی اجرای برنامه قرائت جمعی قرآن کریم در این ماه پر برکت مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: دانشجویان، کارکنان و اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه می‌توانند از طریق نشانی الکترونیکی این پویش فرهنگی و مذهبی به نشانی https://docs.google.com/forms/d/e/۱FAIpQLSc۶Sg۷J۳۹zUK۸i۶H۹kHJcIr۹۳۴zLnlApK۶g۶H۶B۴evSbCj۷ag/viewform?usp=sf_link  نام‌ نویسی کنند تا شماره حزب و بخش‌هایی که برای قرائت به آنان تخصیص یافته ارسال ‌شود.

بنیانی اعلام کرد: دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز با حضور در این طرح، می توانند برای هر مقدار از قرائت روزانه قرآن کریم که در توان آنهاست، متعهد شوند تا بخش‌های مورد نظر برای آنان ارسال شود.

وی تصریح کرد: ثواب این ختم گروهی، به قاریان داوطلب، روح شهدای کشور ایران به‌ ویژه سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» اهدا خواهد شد.

کد خبر 1046043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha