ویژه برنامه سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی منتشر می‌شود

حجت‌الاسلام کاروند گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از اجرای برنامه «سبک زندگی اسلامی» در فضای مجازی خبر داد اظهار کرد: ویژه برنامه «سبک زندگی اسلامی» به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برای انتشار در فضای مجازی تولید شده است.


وی افزود: ویژه برنامه «سبک زندگی اسلامی» در ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه استان کردستان پخش خواهد شد.


وی از تولید ویژه برنامه «ضیافت الهی» در جوار بقاع متبرکه کردستان خبر داد و بیان کرد: این بنامه نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای مرکز کردستان منعکس خواهد شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: براساس این ویژه برنامه که به همت اداره اوقاف استان و با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان تهیه شده است، برنامه‌های فرهنگی با موضوعات خانه بهشتی، اخلاق اسلامی، تربیت فرزندان، آیین همسرداری و تفسیر قرآن کریم ضبط شده در ایام ماه مبارک رمضان و منعکس خواهد شد.


حجت‌الاسلام کاروند اضافه کرد: ویژه برنامه‌ فرهنگی «ضیافت الهی» با حضور حجت‌الاسلام علیرضا تراشیون، از کارشناسان برجسته حوزه تعلیم و تربیت کشور در جوار بقعه متبرکه امامزاده پیرمحمد سنندج تولید شد.


وی اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان در قالب برنامه‌های پنج دقیقه‌ای با موضوعات یاد شده ویژه برنامه‌ فرهنگی «ضیافت الهی» از سیمای مرکز کردستان پخش می‌شود.

کد خبر 1046058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha