جز خوانی و ترتیل‌ خوانی در فضای مجازی از برنامه های‌ رمضانیه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است

حجت‌الاسلام سلامی گفت: مهم‌ترین برنامه‌ رمضانیه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به جز خوانی و ترتیل‌ خوانی آیات قرآن به ‌صورت روزانه و در فضای مجازی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «احمد سلامی»، امروز (چهارشنبه 25 فروردین) با تبریک حلول ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مناسبت ماه مبارک رمضان هر ساله برنامه های متعددی برگزار می کند.

‌معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا بخش اعظم برنامه های آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: عمده این برنامه‌ها بدون حضور مخاطب و در بستر فضای مجازی و یا شبكه‌های سیما اجرا خواهند شد و مهم‌ترین برنامه‌ رمضانیه در این حرم مطهر به جز خوانی و ترتیل‌ خوانی آیات قرآن به ‌صورت روزانه اختصاص دارد.

حجت‌الاسلام سلامی اعلام کرد: جز خوانی و ترتیل‌ خوانی روزانه از ساعت 11 و 30 تا 12 و 30 در سالن «دارالعباده» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)‌ بدون حضور مخاطب برگزار می‌شود و به طور مستقیم از شبكه های استان فارس و شبكه چهار سیما نیز پخش می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ (ع) ادامه داد: «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» ویژه حزب‌خوانی قرآن كریم نیز توسط دانشجویان و دانش‌آموزان به صورت مجازی در طول ماه مبارک رمضان با همكاری شورای قرآن و عترت استان فارس اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه اینترنتی «ماه خدا»، اجرای ویژه‌ برنامه‌های رمضانیه رادیو «حرم» از طریق سایت این حرم مطهر، ویژه‌ برنامه «روزه اولی‌ها» و ... از برنامه‌های رمضانیه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است.

حجت‌الاسلام سلامی با اشاره به قرائت زیارت «امین‌الله» در طول ماه مبارک رمضان گفت: این زیارت روزانه پس از نماز ظهر و عصر در صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قرائت می شود.

کد خبر 1046083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha