کرونا ۸ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۸ کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به 510 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته هشت نفر هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون 498 بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد 136 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 25 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ هزار و ۴۳۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از نمونه‌های پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و لنده است.

وی ابراز داشت: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه آغاز و همزمان با سفر‌ها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

یزدان پناه گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

کد خبر 1046123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha