تکیه رمضان، همراه شب‌های ماه بندگی خواهد شد

«تکیه رمضان» ویژه ‌برنامه شب‌های مهمانی خدا؛ امسال نیز توسط گروه فرهنگی مذهبی آئینه تولید و منتشر خواهد شد.

«حسین باهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: رمضان سال گذشته با توجه به وضعیت کرونایی و تعطیلی برنامه‌های مذهبی، گروه آئینه به تولید برنامه‌ای با محتوای مذهبی و فرهنگی اقدام کرد. هدف از تولید این برنامه‌ها، ایجاد فضایی فرهنگی و هنری در دل شب‌هایی بود که مردم عمدتا امکان حضور در برنامه‌های مختلف را نداشتند. 

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه افزود: با توجه به استقبال مخاطبان و اقشار مختلف مردم از برنامه‌های تکیه رمضان، گروه آئینه بر آن شد تا امسال نیز در فضای کرونایی و تعطیلی اکثر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، برای دومین سال پی‌ در پی «تکیه رمضان» را تولید و منتشر کند.

باهر همچنین با تشریح برنامه‌های تکیه رمضان گفت: کرسی تلاوت قرآن، سخنرانی، تواشیح، نقاشی، پرده‌خوانی، خوشنویسی، نمایش‌نامه‌خوانی، شعرخوانی، مداحی و گفتگوی ویژه؛ بخش‌هایی است که تکیه رمضان سال 1400 را تشکیل می‌دهد. در این راستا هنرمندان،  روحانیون، شعرا و ذاکرین نامدار تبریز دست همت گروه آئینه را فشرده‌اند و در تولید برنامه‌هایی لایق، برای ماه بندگی خدا با این گروه  همکاری می‌کنند.

این ویژه‌برنامه هر شب بعد از افطار و مانند سایر برنامه‌های گروه آئینه از بستر فضای مجازی و صفحات مربوط به گروه آئینه، روبیکا و نیز خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و شهرداری منطقه یک تبریز انجام می‌گیرد.

کد خبر 1046172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha