توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان سفیدشهر

مدیر مسؤول موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) سفیدشهر از توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی در طول ماه شعبان از سوی این موسسه در بین نیازمندان سفیدشهری خبر داد.

محمد حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در طول ماه پربرکت شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان، ۱۱۰ بسته معیشتی و پک بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال از سوی موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا(س) مسجد امام حسین(ع) در بین نیازمندان سفیدشهری توزیع شد.

 

مدیر مسؤول موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) سفیدشهر افزود: طی این مدت، ۱۱۰ بسته نان سنتی محلی و ۱۰میلیون ریال وجه نقد به نانوایی های شهر جهت تامین نان نیازمندان شهر اعطا شده است.

حسنی در ادامه بیان داشت:  اهدای مبلغ ۱۰۵ میلیون ریال به صورت نقدی به ۱۵ بیمار سرطانی و صعب العلاج، اجرای طرح ذبح قربانی به عنوان صدقه ماه شعبان و ذبح عقیقه و توزیع گوشت قرمز به میزان ۷۰ کیلو گرم، توزیع ۷۵ پک محصولات لبنی از دیگر اقدامات موسسه خیریه الزهرا(س) در ماه شعبان است.

 

مدیر مسؤول موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) سفیدشهر افزود: اجرای طرح حمایتی از بیماران سرطانی و صعب العلاج و بستری در منزل با ۱۱۰ سهم ۵۰۰ هزار ریالی به صورت ماهانه با همراهی خیرین و نیکوکاران از دیگر طرح های اجرا شده از سوی موسسه خیریه الزهرا(س) سفیدشهر است.

 

حسنی افزود: همچنین این موسسه در طول ماه شعبان المعظم با کمک خیرین هزینه دارویی بیماران سرطانی و صعب العلاج و کرونایی را به ارزش ۳۰ میلیون ریال تامین کرده است.

 

موسسه خیریه الزهرا(س) سفیدشهر در سال ۱۳۸۵ به وصیت عالم ربانی حجت الاسلام حاج اسماعیل مهدوی و با همت جمعی از خیرین و نیکوکاران ارجمند در مسجد امام حسین(ع) سفیدشهر تاسیس شد و تاکنون فعالیت های قابل توجهی در راستای کمک به نیازمندان و ایتام سفیدشهر انجام داده است و سنت های پسندیده ای همچون ذبح قربانی، عقیقه، پخت نان، بسته بندی مواد غذایی و پک های بهداشتی و... را در این شهر احیا کرده است.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1046254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha