آغاز توزیع ۸۰ تن کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در بندر آستارا

آهنی از آغاز توزیع ۸۰ تن کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان به قیمت مصوب در شهرستان آستارا خبر داد.

«محسن آهنی» امروز(پنجشنبه، ۲۶ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا،اظهارکرد: عرضه ۳۰ تن شکر و ۵۰ تن روغن مایع خوراکی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، برای تنظیم بازار ماه رمضان در آستارا آغاز شد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه شکر به قیمت مصوب ۸۷ هزار ریال و روغن مایع خوراکی به قیمت مصوب ۹۶ هزار و ۵۰۰ ریال در تعدادی از فروشگاه ها و مغازه های شهرستان توزیع می شود، افزود: ۶۰ تن روغن نیز بزودی با قیمت مصوب به شهرستان اختصاص داده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیشنهاد اتحادیه قنادان، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ۳۸۰ هزار ریال در شهرستان آستارا تعیین شد، تصریح کرد: شهروندان از خرید زولبیا و بامیه از مکان های غیربهداشتی، فاقد پروانه کسب و دستفروشان خودداری کنند.

 

آهنی از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: به همین منظور پنج تیم متشکل از بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی تا پایان ماه مبارک بر بازار نظارت خواهند داشت.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا خاطرنشان کرد: ناظران افتخاری و بازرسان از واحدهای فروش اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات و قنادی ها بازرسی خواهند کرد و شهروندان گرانفروشی، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور و کم فروشی را به شماره تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

کد خبر 1046327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha