اختصاص زمین جهت احداث فرهنگ سرای سی سخت

پیرسبزی با بیان اینکه شهر توریستی سی سخت باید دارای امکانات و زیرساخت های فرهنگی مناسب باشد، گفت: باید تلاش شود فرهنگ سرایی در منزلت این شهر ساخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار سی سخت با هدف بررسی و توجه به زیرساخت های فرهنگی و هنری شهر سی سخت برگزار شد.

«محمدعلی پیرسبزی» در این نشست، گفت: آنچه مسلم است زیرساخت های فرهنگی و هنری سی سخت با توجه به ظرفیت فرهنگی و گردشگری این شهر مناسب نیست و شایسته نگاه ویژه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر توریستی سی سخت باید دارای امکانات و زیرساخت های فرهنگی مناسب باشد، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود فرهنگ سرایی در منزلت این شهر ساخته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد از هر حرکت فرهنگی زیرساختی و نرم افزاری حمایت کند.

 

«علی فرد» هم در این نشست با تقدیر از حسن توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به زیرساخت های فرهنگی سی سختف گفت:این شهر نیازمند یک فرهنگ سرای جدید با کاربری تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر است.

 

شهردار سی سخت با اعلام آمادگی شهرداری این شهر برای ساخت فرهنگ سرا، اظهار کرد: برای انجام یک کار مشارکتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاهها آمادگی لازم وجود دارد.

 

بر پایه این گزارش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و شهردار سی سخت در بازدیدی میدانی چندین مکان جهت احداث مجتمع فرهنگی و هنری را بررسی و قرار است به زودی زمین مورد نظر مشخص و نهایی کنند. 

 

 

 

 
کد خبر 1046328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha