تبیین ماه رمضان به برکت برگزاری جلسات قرآن مجازی در دستور کار کانون امام علی(ع) نکا قرار دارد

چادرنشین گفت: تبیین ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات قرآن مجازی، مهمترین اولویت کاری کانون امام علی(ع) نکا در ماه مبارک رمضان امسال است.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: برنامه های اجرایی کانون امام علی(ع) نکا در ماه رمضان امسال منطبق بر شیوه نامه های ستاد ملی کروناست و سرپیچی از دستورات ستاد ملی کرونا نخواهیم داشت.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: اولویت برنامه های ماه رمضان برنامه های قرآنی است و برگزاری جلسات قرآن مجازی و همچنین کرسی‌های تلاوت خانگی در کانون امام علی(ع) نکا از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام ماه مبارک رمضان  برنامه ریزی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و رحمت و برکت الهی قرار داریم و استفاده از لحظه لحظه این ماه را باید غنیمت شمرده و از آن بهره ببریم.

 

چادرنشین بیان کرد: برنامه های رمضان امسال با توجه به اعلام ستاد کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرایی می شود و به مدت یکساعت و با فاصله اجتماعی کانون امام علی(ع) نکا میزبان مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان در مسجد است.

 

وی افزود: برگزاری نماز جماعت، قرائت دعا و سخنرانی کوتاه از جمله برنامه های هر شب ماست که از ساعت 21 الی 22 برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا اظهار کرد: تبیین ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات قرآن مجازی، مهمترین اولویت کاری کانون امام علی(ع) نکا در ماه مبارک رمضان امسال است.

 

چادرنشین گفت: در مجموع بیش از 5 برنامه برای ماه مبارک رمضان امسال برنامه ریزی شده است که توزیع کمک های مومنانه، مسابقات قرآنی در فضای مجازی، توزیع غذای گرم افطاری و سحری در بین نیازمندان، اجرای سه شنبه های تکریم و برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر و احیا از برنامه های مهم ما در ماه رمضان امسال است.

کد خبر 1046349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha