یک هزار و ۶۰۰ تن سهمیه برنج هندی به استان فارس اختصاص یافته است

جباری با بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ تن سهمیه برنج «۱۱۲۱» هندی به قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده به استان فارس اختصاص یافته است، گفت: از روز گذشته توزیع شهرستانی این سهیمه آغاز شده است.

«منصور جباری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، با بیان اینکه یک هزار و 600 تن سهمیه برنج «1121» هندی به قیمت هر کیلو 18 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده به استان فارس اختصاص یافته است، گفت: از روز گذشته توزیع شهرستانی این سهیمه آغاز شده است.

مدیر شرکت غله و بازرگانی فارس با بیان اینکه برای توزیع شکر 11 هزار و 500 تومانی ویژه مصرف صنایع هیچ گونه محدودیتی نداریم و کلیه صنوف با ارائه پروانه کسب می توانند آن را دریافت کنند، گفت: در حوزه مصرف خانوار نیز شکر به قیمت 6 هزار و 550 تومان با معرفی نامه سازمان صنعت و معدن به تعاونی های مصرف، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خوشنام داده می شود که با بسته بندی هفت هزار و 800 تومانی به دست مصرف کننده برسانند.

وی افزود: در حوزه شکر و برنج در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی برای توزیع نداریم و موجودی انبارهای ما برای برنج بیش از 18 هزار تن است و نگرانی از بابت تامین آن وجود ندارد.

جباری با بیان اینکه برای توزیع برنج اولویت با فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارمندی، کارگری، محلی و عاملان خوشنام است، عنوان کرد: پیش از نیز یک سهمیه یک هزار و 800 تنی برنج به فارس اختصاص یافته است که تا 31 فروردین ماه هنوز فرصت فروش آن وجود دارد و متقاضیان برای دریافت می توانند مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شرکت غله و بازرگانی دولتی در حال حاضر در حال توزیع دو نوع برنج تایلندی و هندی است، عنوان کرد: هر کیلو برنج تایلندی به قیمت 11 هزار تومان و هر کیلو برنج هندی «1121» نیز به قیمت 17 هزار تومان به عاملان فروش تحویل داده می شود.

کد خبر 1046391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha