لزوم ​توجه مردم گلستان به دستگیری از نیازمندان

سنگدوینی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید در این ماه پرخیر و برکت به دستگیری از همنوع و نیازمندان اهتمام بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» عصر امروز(پنجشنبه 26 فروردین) در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در استان گلستان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید در این ماه پرخیر و برکت به دستگیری از همنوع و نیازمندان اهتمام بیشتری داشته باشیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگیری از نیازمندان و مستمندان و اجرای برنامه هایی از این قبیل با عشق و علاقه انجام می شود و اگر در کمک به دیگران عشق نورزیم چنین اتفاقات بزرگی در استان رقم نمی خورد.

 

سنگدوینی تصریح کرد: تهیه یک میلیون پرس غذای گرم در یک ماه کار آسانی نیست و این مهم با عشق فعالان و کارکنان کمیته امداد، اوقاف و خیران استان رقم می خورد.

 

وی گفت: کمیته امداد و اوقاف در زمینه توانمندسازی مددجویان و مستمندان اقدام می کنند و در زمینه اشتغالزایی نیز فعالیت های خوبی صورت گرفته که در گذشته کمتر شاهد آن بودیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به فعالیت آشپزخانه های اطعام  مهدوی در استان اشاره کرد و یادآور شد: از مردم درخواست دارم که در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و اگر مواد غذایی دارند به این امر اختصاص دهد.

 

سنگدوینی یادآور شد: اوقاف در بحران های سیل، زلزله و کرونا شبانه روزی تلاش کردند که از حسن توجه و دستگیری کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.

 

کد خبر 1046419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha