عملیات اجرایی پروژه احداث آبگیر و خط انتقال آب به اراضی تیغن میدواوود آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه احداث آبگیر و خط انتقال آب به اراضی تیغن میدواوود باغملک عصر امروز (پنجشنبه ۲۶ فروردین) با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» عصر امروز (پنجشنبه ۲۶ فروردین) در آیین عملیات اجرایی این پروژه اظهار کرد: هدف اصلی دولت، نظام و مجلس این است که همه ارکان و اجزا قویا در خدمت مردم باشند و پروژه‌هایی که می‌توانند نتایجی برای مردم در بر داشته باشند سریعا به بهره‌برداری برسد‌.

 

استاندار خوزستان افزود: با استفاده از منابع مناطق محروم، ستاد فرمان اجرایی امام (ره)، بنیاد مستضعفان، شرکت‌های نفت، گاز، نیشکر، پتروشیمی و بخش خصوصی تقسیم کار صورت گرفته تا پروژه های کوچک به سرعت به نتیجه برسند.

 

وی اضافه کرد: در همین راستا تاکنون برای ۲۶ شهرستان استان جلسه بررسی مشکلات با حضور نماینده شهرستان، فرماندار و دیگر مسئولان استانی برگزار شده است.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: هدف ما خدمت‌ رسانی به مردم است، لذا از مردم می‌خواهیم به فکر سلامت خود و خانواده‌هایشان باشند و بر اساس آمار و بررسی ها ۴۸ درصد ابتلا به کرونا در استان ناشی از دورهمی های خانوادگی و اجتماعات بوده است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: از سازمان آب و برق می خواهیم این پروژه را در کمتر از یکسال به نتیجه برساند تا مردم زودتر ثمر آن را ببیند.

 

استاندار خوزستان همچنین در بازدید از پروژه برق فوق توزیع ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت میداوود به ظرفیت ۵۰ مگا ولت آمپر، ضمن تقدیر از شرکت‌ برق منطقه‌ای و توزیع برق عنوان کرد: انتظار می‌رود وضعیت برق در تابستان پیش رو به گونه‌ای باشد که مردم از نظر برق با مشکل مواجه نشوند‌.

 

وی عملکرد شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق استان را رضایت بخش اعلام کرد  و یاد آور شد: این دو شرکت نسبت به تعهدات و برنامه‌های خود به خوبی عمل کرده اند.

 

گفتنی است، پروژه برق فوق توزیع ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت میداوود به ظرفیت ۵۰ مگا ولت آمپر تا پایان خرداد به بهره برداری می‌رسد.

 

کد خبر 1046432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha