۱۰ ویژه برنامه ماه رمضان توسط کانون مهرپویان یانچشمه برگزار می شود

بهارلویی گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه با برگزاری جلسات و برنامه ریزی های منظم، مقرر شد ۱۰ ویژه برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شود.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه با برگزاری جلسات و برنامه ریزی های منظم، مقرر شد 10 ویژه برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: قالب این برنامه ها به دلیل اینکه به حضور اعضا نیاز است با تعداد محدود و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شود.

 

وی ابراز کرد: غبارروبی محوطه و داخل مسجد در هفته جاری، تهیه و توزیع بسته های معیشتی در 15 ماه رمضان، تجلیل از فعالین و نمازگزاران و رئيس و معاون اداره بهداشت در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و نصب احکام روزه و آماده سازی مسجد از جمله ویژه برنامه های کانون مهرپویان در ماه رمضان است.

 

بهارلویی، تجلیل از معلمان شهر، نصب بنر در بیرون مسجد مربوطه به ماه مبارک، برگزاری محفل انس با قران کریم در محوطه مسجد با شرایط خاص بهداشتی و پخش مناجات و دعا قبل از اذن مغرب و عشا از بلندگوهای مساجد را از دیگر برنامه های کانون مهرپویان در ماه رمضان عنوان کرد.

 

وی به برنامه های قابل اجرا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: قرائت روزانه قرآن، برگزار مسابقات شعر، داستان و کتابخوانی و نمایشگاه نقاشی از جمله برنامه های قابل اجرا در بستر فضای مجازی است.

 

بهارلویی افزود: این ویژه برنامه ها با همکاری و مدیریت کانون فرهنگی هنری مهرپویان، شهرداری، ستاد و کارگروه مطالبه گری امر به معروف و نهی از منکر، هیئت های مذهبی شهر، پایگاه بسیج، ستاد گرامیداشت غدیر خم در شهر یانچشمه برگزار می شود.

 

کد خبر 1046448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha