مدیران مدارس نسبت به ثبت‌نام به موقع کتب درسی دانش‌آموزان اقدام کنند

بیتا گفت: مدیران مدارس با اهتمام جدی نسبت به ثبت‌نام به موقع کتب درسی دانش‌آموزان اقدام کنند.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با بیان اینکه مدیران مدارس با اهتمام جدی نسبت به ثبت‌نام بموقع کتب درسی دانش‌آموزان اقدام کنند اظهار کرد: اولویت اول مدیران مدارس شهرستان بر مبنای ثبت‌نام گروهی کتب درسی دانش‌آموزان باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با تاکید به این موضوع که تحویل کتب درسی به مدیران مدارس بر اساس نوبت، زمانبندی خواهد شد  افزود: مدیران مدارسی که زودتر و درکوتاه ترین زمان ممکن ثبت نام کتب درسی را به پایان برسانند، در اولویت دریافت کتاب‌های درسی قرار خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به چگونگی ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در شرایط کرونایی گفت: نیازی به مراجعه حضوری اولیا نیست، دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌توانند خودشان نسبت به ثبت سفارش اینترنتی و پرداخت غیر حضوری مبلغ کتب هر پایه تحصیلی اقدام کنند.

 

بیتا تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از 22 فرودین ماه و ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از 6 تیرماه آغاز می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: برای گروه میان پایه(پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا 22 خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا 16 شهریور ماه این امکان دیده شده است.

 

کد خبر 1046486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha