توزیع بیش از ۱۰۰ تن کالا در «طرح ضیافت» کهکیلویه، چرام و لنده

حکیم با اشاره به تامین کالاهای اساسی طرح ضیافت ماه مبارک رمضان گفت: بیش از۱۰۰ تن کالا در بازارهای کهگیلویه، چرام و لنده توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به گفته مسئولان مرتبط با بازار در ماه مبارک رمضان تمام تمهیدات لازم برای تامین، توزیع و نظارت بر بازار در مدت یک ماهه ضیافت الهی اندیشیده شده و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان نیز در بازار شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده به وفور در دسترس بوده و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

 
«احمد حکیم» گفت: کالا و اقلام مصرفی  به میزان لازم ذخیره‌سازی شده و براساس پیش‌بینی‌ها مشکل خاصی بوجود نخواهد آمد.
 
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه از آغاز طرح یک ماهه نظارت بر بازار ماه رمضان در سه شهرستان کهگیلویه، لنده و چرام خبر داد و افزود: بیش از ۱۰۰ تن کالا در بازارهای این سه شهرستان توزیع خواهد شد.
 
 
‌وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته، افزود: توزیع ۷۱ تن شکر بسته بندی شده یک کلیویی،  ۶ تن و ۷۰۰ کیلو گرم گوشت قرمز، ۷۸ تن برنج اقلامی هستند که به بازارهای این سه شهرستان تزریق خواهد شد.
 
 
حکیم گفت: در شرایط فعلی بحران کرونا، محل‌های توزیع کالاهای ضروری تنظیم بازار به نحوی برنامه ریزی شده تا مشکلی برای سلامت مردم  در شهرستان ها پیش نیاید.
کد خبر 1046491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha