توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی ماه رمضان به همت کانون شهید مفتح کهکدان ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: ۱۷۰ بسته معیشتی توسط یکی از خیرین در روزهای ابتدایی ماه رمضان به همت کانون شهید مفتح کهکدان ملایر بین نیازمندان توزیع شد.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به ویروس منحوس کرونا و جلوگیری از تجمعات سعی کرده ایم برنامه های ماه رمضان را با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدود در  مسجد روستا و به مدت زمان کمی در روز  داشته باشیم.

وی  با بیان اینکه برنامه های جزء خوانی روزانه قرآن کریم نیز به صورت مجازی برای اعضای کانون در ماه رمضان  در حال انجام است افزود: سایر برنامه های قرآنی، دینی و اعتقادی مرتبط با ماه رمضان نیز در کانال های مرتبط با کانون در ماه رمضان بارگزاری می شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای  طرح کمکهای مومنانه در ماه مبارک رمضان توسط خیرین و اعضای کانون گفت: در اولین روز از ماه مبارک رمضان با کمک یکی از خیرین 170 بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 حجت الاسلام داوری با بیان اینکه این بسته ها شامل، گوشت گرم، گوشت مرغ، برنج و .... بود افزود: برای هر کدام این بسته ها بیش از 200 هزار تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه  با همکاری خیران و اعضای کانون در حال جمع آوری کمکهای مومنانه برای خانواده های نیازمند تا پایان ماه رمضان هستیم گفت: سال گذشته نیز در ماه رمضان 160 بسته معیشتی از سوی کانون بین خانوادههای نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه این کانون در همه مناسبتها مستمر فعالیت داشته افزود: اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم،  برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری   مسابقات ورزشی فوتبال، فوتسال، بومی و محلی و همچنین انجام مشاوره مختلف و آموزشهای پیشگیری از اعتیاد از برنامه های این کانون بوده  است.

وی گفت: این کانون  به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است و در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده است.

 حجت الاسلام داوری  با بیان اینکه همچنین در همکاری با  حوزه بهداشت و درمان نیز یکی از اقدامات اعضای کانون شناسایی افراد کرونایی از غیر افرادکرونایی بود در  این طرح همکاری ما تا پایان کرونا با بهداشت روستا ادامه خواهد داشت.  

 وی با بیان اینکه همچنین گروه‌های جهادی فعالیت‌های مختلفی را در ایام کرونا در روستا داشته اند گفت: بازبینی اماکن عمومی ضدعفونی توزیع ماسک و .....نیز از برنامه‌های اعضای کانون طی یک سال گذشته بوده است.

کد خبر 1046572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha