۳۰ گروه بر بازار ایلام نظارت دارند/ زولبیا و بامیه هر کیلو ۳۵ هزار تومان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: ۳۰ گروه بر بازار ایلام برای جلوگیری از تخلفات احتمالی نظارت دارند.

«رضا محمدرحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این ماه با توجه به افزایش تقاضا برای برخی مواد غذایی به ویژه اقلام پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی‌های پرمصرف و مرسوم، طرح تشدید نظارت بر بازار همزمان در سراسر استان ایلام به مرحله اجرا در آمده است.


وی با بیان اینکه در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ، یک هزار و ۴۱ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود، یادآورشد: تامین و توزیع به موقع کالا‌های پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به این کالا‌ها با قیمت مصوب و مناسب از اهداف اجرای این طرح است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام افزود: این طرح ویژه نظارت بر بازار و مایحتاج عمومی مردم است و بیش از ۳۰ گروه نظارتی با همکاری پلیس، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

 

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت از سوی واحد‌های صنفی مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ منعکس کنند تا بازرسان موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده، اعلام کنند.

 

محمدرحیمی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک بر اساس مصوبه کمیته فرعی تنظیم بازار مرکز استان ۳۵ هزار تومان تعیین شده است، گفت: همچنین  بر همین اساس قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه ۲  در مرکز استان ۳۰ هزار تومان اعلام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه کمیته فرعی تنظیم بازار مرکز استان قیمت هر کیلوگرم آش درجه یک ۱۳ هزار و حلیم ۱۲ هزار تومان تعیین شده است.

کد خبر 1046675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha