طرح «رمضان با قرآن» در کانون فرهنگی هنری عفت اجرا می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: طرح «رمضان با قرآن» همزمان با ماه میهمانی خدا با حضور اعضای این کانون و عموم مردم در صحن مسجد جامع شهر مغانسر اجرا می شود.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «رمضان با قرآن» همزمان با ماه میهمانی خدا با حضور اعضای این کانون و عموم مردم در صحن مسجد جامع شهر مغانسر اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این طرح با هدف ختم یک جزء قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است که به همت فعالان قرآنی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این طرح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود که طبق سنوات گذشته با استقبال خوب مواجه است.

 

شیرپور یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه های متناسب با نیاز مخاطبان را فراهم کنیم تا زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مهیا شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت اضافه کرد: البته زیرساخت های لازم برای پخش زنده از طریق شبکه های اجتماعی نیز فراهم شده است تا عموم مردم بتوانیم از برنامه های قرآنی این کانون بهره مند شوند.

 

شیرپور اظهار داشت: دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال برای نابودی بیماری کرونا از دیگر بخش های این برنامه قرآنی است که همراه با قرائت دعای فرج صورت می گیرد.

 

کد خبر 1046727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha