هفتمین دوره مسابقات قرآنی دارالقرآن الکریم استان اردبیل به صورت مجازی برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن کریم استان اردبیل گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآنی دارالقرآن الکریم استان اردبیل همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برادران زیر ۱۸ سال به صورت مجازی برگزار می شود.

«محمود صفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآنی دارالقرآن الکریم استان اردبیل همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برادران زیر 18 سال به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مسئول دارالقرآن کریم استان اردبیل تصریح کرد: این دوره از مسابقات ویژه برادران زیر 18 سال (متولدین 10/2/1382 به بعد) در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 3 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم خواهد بود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای نحوه شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی می توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.ardabilquran.ir و یا از طریق کانال های فضای مجازی به آدرس @quran_ardabil اقدام کنند.

 

صفری بیان کرد: زمان برگزاری این دوره بزودی اعلام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مرحله فینال از طریق شبکه استانی سبلان پوشش داده می شود و هدایای نفیس و متبرکه قرآنی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

 

مسئول دارالقرآن کریم استان افزود: از همه نخبگان قاری و حافظ قرآن کریم استان اردبیل دعوت می شود تا در این مسابقات حضور فعالی داشته باشند.

 

کد خبر 1046748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha