۶۰۰ بسته سبد کالا در دیواندره توزیع شد

ماموستا غفوری گفت: ۶۰۰ سبد کالا بین افراد نیازمند شهرستان دیواندره به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد.

ماموستا امجد غفوری مدیر عامل مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل‌الله و مدیر مؤسسه خیریه احسان  شهرستان دیواندره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از توزیع ۶۰۰ سبد کالا در بین افراد نیازمند در سطح شهرستان دیواندره خبر داد.

 

 

وی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و ماه طاعت و بندگی، مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل الله ۶۰۰ سبد کالا را که شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، عدس، لوبیا، و دو عدد مرغ را در بین افراد نیازمند در سطح شهرستان دیواندره توزیع کرد.

 


وی افزود: هر ساله به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افراد خیر با کمک مؤسسه مقادیر زیادی سبد کالا را تهیه می‌کنند و در بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

 


وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی که شهرستان در حالت قرمز قرار دارد تعدادی از مشاغل متأسفانه بسته شده‌اند و به همین خاطر آسیب جدی به این خانواده‌ها وارد شده است؛ به همین منظور با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص کمک‌های مؤمنانه، در صدد هستیم تعداد بیشتری سبد کالا تهیه کنیم و در بین این خانواده ها هم توزیع نماییم و این کار نیازمند همکاری خیرین است که ما را یاری فرمایند.

 

کد خبر 1046785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha