خودکفایی مددجویان رسالت مهم کمیته امداد است

حجت الاسلام خانی، بر ضرورت توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش تأکید کرد و گفت: خودکفایی مددجویان رسالت مهم کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، امروز(28 فروردین)، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و رئیس کمیته امداد شهرستان دلفان، بر ضرورت خودکفایی مددجویان تأکید کرد و اظهار داشت: هنر این است که مددجو را خودکفا و مددکار کنیم.

 

امام جمعه دلفان به جایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان  بازوی توانمد نظام اسلامی برای نوازش محرومین جامعه اشاره کرد و نقش این کمیته ارزشی را در ظرف انقلاب بی بدیل خواند.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد از جمله نهادهای مبارکی است که جایگاه انقلابی خود را حفظ کرده است، عنوان داشت: کمیته امداد باب رحمتی برای خدمت به قشر نیازمند جامعه که به عنوان ولی نعمت جامعه هستند، می باشد.

 

حجت الاسلام خانی به رسالت کمیته متعالی امداد امام خمینی(ره )و همکاری بانک های عامل شهرستان در جهت پرداخت تسهیلات اشتغال در راستای کاهش حجم پرونده های مددجویان و خودکفا کردن این قشر تأکید کرد.

 

وی بیان داشت: خودکفایی مددجویان امری مهم در زمینه کاهش فاصله طبقاتی و آسیب های اجتماعی است و باید در زمینه حمایت و خودکفایی ممدجویان اقدامات گسترده ای انجام شود.

 

امام جمعه دلفان با بیان اینکه رویکرد توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش مهم ترین رسالت دیگر کمیته امداد است، گفت: این هدف با اجرای طرح‌های اشتغالزایی پایدار و خودکفایی مددجویان نیاز است محقق گردد وهنر این است که مددجو را مدد کار کنیم.

کد خبر 1046801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha