۲ عضو نوجوان کانون خراسان جنوبی برگزیده‌ مهرواره‌ عکاسی «من، یلدا و کرونا»

با معرفی برگزیدگان مهرواره عکاسی منطقه‌ی چهار کانون کشور با عنوان «من، یلدا و کرونا»، ۲ عضو نوجوان کانون خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « طاهره حمیدی» امروز (۲۹ فروردین) در گفتگو با رسانه های گروهی گفت: مهرواره‌ی عکاسی «من، یلدا و کرونا» با هدف شناخت و آگاهی از آیین باستانی، پرورش نگاه خلاق و جستجو گر در اعضا، توسعه و ترویج عکاسی و کاربرد آن درزندگی به میزبانی کانون استان سیستان و بلوچستان و با حضور استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، یزد ، هرمزگان  در آذر ماه سال ۱۳۹۹برگزار شد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: تعداد ۱۴ اثر عکس از نوجوانان عضو مراکز و همچنین انجمن عکاسان نوجوان استان در رده‌های سنی نوجوان ۱۲ تا ۱۸ سال و اعضا ارشد ۱۹ تا ۲۲ سال به این مسابقه ارسال شد که از این بین اثر «فائقه خسروی» و «مریم پردلیان» از کانون خراسان جنوبی به عنوان برگزیده شناخته شده است.

 

حمیدی در ادامه با بیان اینکه ترم بهار کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده است، تصریح کرد: دوره‌ های مجازی کانون پرورش فکری به صورت زنده مجازی در سطح ملی، زنده مجازی در سطح استانی و دوره‌ های بدون محدودیت زمان شامل فیلم‌ های آموزشی متناسب با گروه‌ های مختلف سنی است.

 

به گفته وی این دوره‌‌ها در گروه‌ های مختلف کودک و نوجوان در رشته‌ های متنوعی از فعالیت‌ های فرهنگی، هنری و ادبی و آموزش مهارت‌ های زندگی در قالب ۴۴ کارگاه تکمیل ظرفیت شده است.

کد خبر 1046890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha